Vilka vi är, vilkas inlägg vi ofta gillar

Jag kan nästan bli irriterad om någon gillar mitt inlägg trots att jag upplever att personens åsikter är lååångt från mina egna i det aktuella sammanhanget. Jag känner mig typ kränkt :angel::rofl:

Jag försöker hålla isär sak och person. Men ibland blir jag långsint och kan fortsätta irritera mig efteråt. Då gillar jag förmodligen inga inlägg..
Upplever nog det som ganska sällsynt att någon helt plötsligt skriver kloka saker om den inte brukar göra det. Sen finns det ju många som befinner sig där i mitten också.

Man kan bli förvånad:D jag gillar både när jag håller med lite extra, om nån är välformulerad även om jag inte håller med i sak. Ibland i lite stöttande syfte.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 835
Senast: MML
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 565
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 375
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar