Vilka tyglar?

Sv: Vilka tyglar?

jag ahr HG's gummityglar med loop-spänne. I början tyckte jag dom var lite för klumiga o tjocka men nu älskar jag dom :D :love:

jag har gummityglar.. gillar de bäst!
har ett par från Dy'on och ett par från HG med loopspännen.. dom från Dy'on är mjukast!

kl

Har ett par Dyon tyglar med loop på. Är läder och gummi.
Smala, vilket är bar för mina händer är små :p
Sen har jag beställt Dyons anatomiska tyglar, de är rätt tjocka.

Jag rider bara med gummityglar, har flera olika märken men de jag gillar bäst är de från Eql, lagom breda, mjuka o lagom grepp. Tyvärr börjar de nu slitas så gummit är borta där man håller i dem...

Jag har gummityglar, kanska tjocka (typ såna man använder inom galoppen). Är otroligt nöjd med dem!! Dom är perfekta! Får alltid väldigt bra grepp om tygeln. Dessutom är det skönt att slippa smörja. :p

Har ett par kantflätade tyglar, ett par stolptyglar i kalvskinn och ett par stolptyglar i tunt gummi, vanliga släta lädertyglar och ett par gummityglar..

Men ska köpa ett par nya gummityglar för mina gamla använder ja inte pga att de är vita och i svart läder vilket inte passar mitt bruna träns så bra:D

Kl

Jag använder enbart gummityglar med loopspännen från HG. Tycker att dom är snyggast och skönast.

Liknande trådar

Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Elendil
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
949
Senast: tuaphua
·
Utrustning Behöver tips och ideér då jag har en häst som hoppar över bommen i transporten. använder halsrem som jag binder längre ner men sist slet...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka