Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Gumman

Trådstartare
Jag ska ta med mig min kennel och ställa ut båda dagarna i Rocklundahallen. Är det fler som ska dit?
Jag skippar lilla STHLM i år.
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Jag ska inte ställa, men ska förmodligen dit & kika.

Vilken dag, ring & tid?:D
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Jag skippar Västerås. Förhoppningsvis ska jag mh testa den helgen.
Lilla Sthlm blir det dock för mig :)
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Jag kommer vara i Västerås båda dagarna med setter och kines.
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Ska förhoppningsvis dit med 2 hundar, dvärgpinscher. Hade tyvärr inte råd med lilla sthlm, men kommer nog att åka och titta utan hundar.
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Cool jag kommer till västerås med min kines :love:


jag kommer även till lilla stockholm
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Vilka dagar? *Bor i V-ås o vill titta*

/Tobbe
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

tackar för det =) ngn som vet hemsida med mer info etc. Är nästan sugen på att ställa ut killen när det e på hemmaplan.

/Tobbe
 
Sv: Vilka ska till Västerås och ställa ut?

Gå in på http://www.wkk.se
Klicka på utställare & sen på PM till Rocklundautställningen:)

De har ingen valpklass, så hunden måste vara minst 9 månader (kommer inte ihåg på rak arm hur gammal din är). Nästa stora i Västerås är ju Lövudden, då lär man ju ställa:)

För övrigt så tycker jag att vi skulle kunna ha en liten buketräff? Kines var det ju två stycken & en med dp, jag kommer garanterat kolla på pinscher & även dp. Eftersom hundar som ej ställs inte ska tas med in så kanske man kan ses efteråt på lördagen, precis i anslutning till utstälningsplatsen finns nämligen motionsspår & stora planer. Vad säger ni?:)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
509
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 551
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp