Vilka ingredienser?

W

woffihaa

Har kollat runt lite men hittar inget svar på det jag söker. Kan någon svara på vad det är för ingredienser i Krafft Protein, groov 125 och pluss grön? Kollat på hemsidan men antagligen är jag väl blind för hittar inte det:confused:

Sv: Vilka ingredienser?

Tror inte de skriver det på hemsidan, maila Krafft och fråga! Det står på säckarna om du har möjlighet att titta på sådana!

Jo jag vet att det står på säckarna;) Har iaf varit iväg å kollat vad grooven innehåller. Ville se om det skiljer mkt mot vad hippo alfa innehåller. Får ta å kolla upp dom andra två ikväll!

Det står nog på hemsidan har jag för mig. Om man går in på produkter och klickar på den säcken man är intresserad av, så står det mer info. Gå in där. Annars har jag blandat ihop det hela.

Jag hittar bara analys på energi osv. Har iaf köpt KP som kommer räcka till mina två pållar fram tills gräset börjar växa lite:)

Har oxå krafft protein till min pålle, me nstår det inte på säcken avd det innehåller ??

Jo men ville veta innan jag köpte det:) Tycker det är lite dumt att innehållet inte står på hemsidan. Men men....

jo man tkr ju det... :crazy: men det står väl typ hur mkt växtråd och sånt det innehåller... NU vet inte jag riktigt vad växtråd är men det kan man säkert söka på och få fram... :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 556
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
801
Senast: Oknytt
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 944
Senast: Krålus
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka