Vilka höjder på 3-års championatet

H

hästig

Kan inte hitta någonstans vilken som är maxhöjden för 3-åringarnas löshoppning på championatet på Flyinge. Antar att det ligger runt 1,3 m. Går det till på samma vis som 3-års testet?

Sv: Vilka höjder på 3-års championatet

Det går till på samma sätt som vid visning på 3-års test, Du bestämmer vilket avstånd hästen skall hoppa på, samt om du behöver hjälp av piskförarna eller om du har med egna medhjälpare.

Inga officiella betyg delas ut, du får ett papper efter första omgången där dom kryssat i lite kommentarer. Dom 10 hästarna som går till final, kan hoppa något högre än 1.30m för att urskilja en segrare.

Sv: Vilka höjder på 3-års championatet

Tack så mycket för informationen.

Liknande trådar

Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 117
Senast: AraSlei
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 973
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 259
Senast: Juli0a
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 209
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka