Vilka har sulky.nu här?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jo men jag har ju det :confused: är det nåt fel med det eller?

jaha.. då får jag väl skicka mail och höra om dom kan ta bort ett av stallen då :crazy:

Är jag rätt ute om jag tror att det är vecka 10 nu?
Och att vecka 12 startar den 6 augusti?

Va bra!
Hade för mig att man kunde kolla det lätt på nåt ställe och hittade det nu.
Bra att det är så kort tid kvar, kan jag köra hårt hela nästa säsong och få många föl tidigt!

hur delar man in hästarna i grupper? på högersidan så är det ju en spalt där det står grupp A, grupp B o s v

Klicka på en av dina häst ar, i menyn till höger finns "grupp" - välj den grupp du vill ha och tryck "välj"
Från början står det "Grupp A" på alla (fast de har ingen grupp från början).

Hoppas jag var någorlunda tydlig ;)

Jag lyckades svara utan att läsa klart tråden :angel:, hänt mycket här idag! :D

Senast ändrad av en moderator:

Inte jag heller, men jag har börjat använda det - för utifall att jag hittar något syfte med det... Eller, jag vet inte. Men kanske är bra för de som har 100 hästar eller så?

Gör en "samlad" till de som haft en bra sulky-dag;

Grattis till fina placeringar! :bump:

Jag har två starter imorgon, någon som har lust att ranka??

103205 (Zabul Vald) har bara 36 i index, bra form och maxad på lysande (kondis)

102012 (Vanessa Boko) 42 i index, maxad på lysande (kondis), första start i min regi.

Tror själv på platschans i båda fallen men jag är nybörjare på det här! :angel:

Förmodligen, men i de fallen skulle det väl vara önskvärt med ett par stycken grupper till och möjligheten att namnge dem själv? Skulle iaf jag tycka :D
Sen slipper jag scrolla ned om jag använder grupper, vilket jag ser som den största behållningen av indelningen just nu... :angel:

(jag vet, jag är bekväm av mig... :D)

Tack :)

Dina rankningar:

Vanessa Boko är absolut med och slåss om förstaplatsen. Hårt motstånd mot de som har sämre utgångsläge. Räkna med plats!

Zabul Vald ser åxå bra ut, men även han möter ett rätt hårt motstånd och du får räkna med ett tufft lopp. Platschans...

Jag själv har en häst till start imorrn.
De är min Magic Nix som vaknat till lite nu. Ranka gärna, lopp 103123.

Jag vet, men när man sitter framför datorn på jobbet hela dagarna (har ångest, sista semesterdagen idag... :eek:) så knappar man minsta möjliga på datorn resten av tiden ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 638
Senast: Claraclara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 839
Senast: BernT
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka