Vilka här har fått nior på någon rörelse i LA-program (och uppåt)

S

Sorba_

I vilket program? På vilken rörelse?

:)

EDIT: Ojoj haha! Menar NIA, inte nior:o Om det inte var flera domare dvs :D Eller så menade jag på rörelser i LA-program... Virrigt värre vart det nu, men jag hoppas att ni fattar!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilka här har fått nior på någon rörelse i LA-program (och uppåt)

Jag har fått 9or på båda mellantraverna i LA:1an en gång :D

Jeg har ikke fått noen 9'ere i LA, men er dommer, og har heller aldri gitt noen 9'ere i LA :p Ikke fordi man ikke gir 9, men fordi jeg aldri har sett noe som fortjener 9.. Jeg har dog gitt 9, og første gang tenkt karakteren 9, på et øket skritt for en hest jeg så på dommerkurs. Dette var da satt i sammenheng med en MB. Har vært dommerskriver mye også.. Da stortsett over LA-nivå. Og har vel bare en gang opplevd at det har vært gitt 9, det var i øket trav under Norgesmesterskapet i fjor, og ekvipasjen var samme ekvipasje som vant Nordisk for unge ryttere i fjor og i år.

Flera nior på mellan- och ökad trav med min ponny, även nu när vi tävlar bland hästar :love:

För flera år sen fick jag och hästen 9 på den fria skritten i LA:1 (tror iaf att det var det programmet). 8 på båda galopperna. :D

Fick nu senast två nior i LA:P1an! En på ett enkelt byte och den andra på sista uppridningen med halt:D

Liknande trådar

Dressyr Ja, hur stor skillnad är det egentligen? Alltså, jag vet ju givetvis att det kommer in nya rörelser som bakdelsvändning...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 756
Senast: fio
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 339
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kommit fram till att jag faktiskt har fått en hel del nya insikter efter min ridolycka. Några av dom har jag nämnt förut. Dels...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?