Vilka funktionärer?

Pancakes

Trådstartare
Vilka funktionärer finns på en distansritt? Sitter och planerar kurs för Grönt kort men finns inte ett enda exempel på funktionärer i bland annat distans i handledningsmaterialet...

Sv: Vilka funktionärer?

Pulsning (?), i start/grindar/mål (skriver tiden på lappen, etc), sekretariatet...

Kommer några till som har lite med saken att göra
domare, sjukvårdare, banansvarig, tävlingsledare, parkeringsvakt, speaker, dataansvarig (resultat o chip) , hovslagare, prisutdelare,
förvarning ( ex om någon sitter i skogen en bit från mål o meddelar grind när ryttare närmar sig) , serverings personal.

finns säkert fler...

Ibland sitter det ju någon längs banan och prickar av hästar med om risk för felridning finns. Veterinärskrivare.

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 367
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 168
Senast: Squie
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka