Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De två som Rolf Carlsson har skrivit anser jag vara ett måste.
Sen så har vi Bob Mayhew, fast jag minns inte om han skrivit fler än en...
Dessa klarar man sig inte utan...
Tack för era svar! har skrivit upp böckerna på min lista nu!
Finns det nån bok som går igenom ALLT med hästens färger? Typ inriktad på paintaveln?!? Eller nåt liknande?
Jag har nåt minne av en tjock bok på engelska som gick igenom MASSOR med olika färgvarianter och deras namn mm... Nån som känner igen?
Hola,
Den enda färgbok jag känner till är "Hästens Färger" av Bo Furugren, på svenska.
I övrigt så gillar, samlar och läser jag gärna böcker ur WesternHorseman-serien. Wrangler har redan nämt några bra. ProblemSolving 1 och 2 är guld.
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.