vilka bett tillåtna i lätt klass?

J

josse

Vet att det står i FIPO, men hinner inte beställa innnan tävlingen, vet ngn om ett rakt lätt böjt globusbett är tillåtet ? Hon går bäst på det :confused:

Sv: vilka bett tillåtna i lätt klass?

Alla ridbett med ring är tillåtna i lätt klass, ej skänkelbett eller hackamore de får endast användas i öppen och uppåt. Likaså sidepull etc får ej användas, i övrigt står det dig fritt att montera på din häst precis vad du önskar förutsatt att detta bett är framtaget för ridning.

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 483
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 488
Senast: Barbabelle
·
Utrustning Så ytligare en bett fråga ;) Hästen trivs på rakt bett så ett sånt ska jag beställa. Men skulle även vilja prova ett 3-delat och se om...
Svar
16
· Visningar
802
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama