vilka är detta?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HoppFantasten
  • Startdatum Startdatum
H

HoppFantasten

Gramilas :love: föräldrar heter Barmuzz (?) och Balalaika (?). :crazy:
Vet ej om jag stavat rätt ;), men den första är pappa och den andra är mamman.. vet någon vilka dessa hästar är? Och hur deras namn stavas... :D

P.s. hon är arabiskt fullblod, är föräldrarna det också? Gramila är 3 år gammal.

Hej :)

Jag har sökt och söökt men hittar inga arabiska fullblod registrerade med dessa.. eller liknande namn som kan vara tänkbara föräldrar till Gramila :(

Det finns ett sto 'Balalaika', men hon är född 1999.. kan inte vara mamma till Gramila!!!

Kanske de är registrerade de sista 3 - 4 åren.. då kan jag inte hitta dom förrän nya stamboken kommer ut nån gång framöver :d!!

Tyvärr är det så, att är de inte registrerade så är de inte (får inte kallas) arabiska fullblod.. inte Gramila heller:cry: :cry:!!!

Oj.. :angel:
Får väl hoppas att jag stavat fel då.. hrrm..
jag ska kolla upp det imorgon..
tack så mycke!

Gramila och hennes föräldrar ska om de är svenskfödda fullblodsaraber ha ett nr som ser ut så här
ex: Sayla FA 178/86 (Sayla är min förra häst, ej i livet längre)

Det är väldigt bra om du tar reda på dessa nr, då är det lättare att hjälpa dig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
515
Senast: FrDrake
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 869
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama