Vilka är det som väntar barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sweet Chili

Är ny på forumet och vill bara kolla hur många här som väntar smått?

Själv kan jag väl säga jag väntar mitt första och att det anländer i slutet på juni. Ska bli sååå spännande! :banana:

Sv: Vilka är det som väntar barn?

Min bör väl komma SNART tycker jag. Beräknad till 17 maj men min åsikt är tidigare. Bebis åsikt är väl 2 v. över tiden. Varför ut i kalla världen när det är så varmt och skönt inne i magen. Dubbelsuck!

Lycka till med kommande förlossning!

Vad spännande! Jag är också ny här inne och väntar också smått i... Ja, juni? Juli? Oktober? Det är inte alla som vet så dåligt när barnet ska komma :rofl:

Anledningen är att vi inte väntar vårt första barn i magen utan från Etiopien! Vi kan i princip få barnbesked när som helst, och sedan får vi åka ned bara någon vecka senare. Gissa om det är spännande! :bump:

Hallå!

Jag väntar mitt första barn i august! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 846
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka