Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Tibra

Trådstartare
Jag har igår räddat en vildkattunge som låg under en bro. Hon är lite skygg men man får gosa och hålla. En riktig tuff liten kisse. Dock kan jag inte se vad det är för kön men har en känsla av att det är en tjej.

Namnförslag?

cb864976-eb40-4306-8178-f191685e86c84.jpg


2aa1f074-3320-4d77-a8ff-765948a33f5e4.jpg
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Varför inte Vilda eller Vilde?
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Söt!
Kolla under svansen. En hane bör du se kulor på, medan honan ser ut så här:
i
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Söt!
Kolla under svansen. En hane bör du se kulor på, medan honan ser ut så här:
i

Ser inte bilden men jag har varit ute på nätet och kikat hur det ska se ut :P Men nee jag ser inte riktigt ändå:crazy:
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Det är ingen bild, det är : och i Kort och gått. Pojkar ser ut som : , flickor som i. Ta en bild på rumpan och lägg ut här då, här kan vi säkerligen avgöra.
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Ja, rumpbilder!
Som MissFideli skrev menade jag att honan ser ut som ett "i", där pricken är rumpan och strecket slidan.
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Ja, rumpbilder!
Som MissFideli skrev menade jag att honan ser ut som ett "i", där pricken är rumpan och strecket slidan.

haha ja ni menar så.
Ja jag ska se vad jag kan göra... hon har så mkt päls på rumpen:love:Att göra henne tam är väl bara att greja med henne så mkt som möjligt antar jag?
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Jag hade också en liten "vildkattunge" hemma nyligen. Han var inte helt vild. När man väl höll honom trivdes han, men var svår att få tag på. Jag grejade med honom hela tiden, höll i honom till han somnade i famnen..

Badade honom snabbt, och satt sedan och torkade honom torr i famnen. Efter det var jag hans mamma :love:, det tog två dagar allt som allt, sedan var han den keligaste gullegris man kunde hitta.
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Jättesöt! :love:
Jag röstar också på Vilda eller Vilde.
Har du låtit vet kolla på den än?
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Åh ja riktigt så fort har det inte gått att få denna lilla tam. Däremot så lade hon sig på rygg igår, sträckte på sig och kurrade och tyckte det var såååå skönt då jag kliade. Mitt hjärta voltade:love:

Sedan lekte hon med mina fingrar hihi, fast ändå är hon osäker och fräser varje gång man kommer in i rummet och vill gömma sig. Men jag tror det kommer gå bra.
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Jättesöt! :love:
Jag röstar också på Vilda eller Vilde.
Har du låtit vet kolla på den än?

Ja det får bli nått av dom namnen :)

Har inte åkt till vet än men har ringt. Allt verkar bra så jag tror inte att jag behöver åka till någon vet, hon är pigg äter bra och leker. Fin i päls och hull :)
 
Sv: Vilda hittekattungen måste ha ett namn!

Idag har jag stor handlat till missen.

En jättemysig luddig bädd
En klösbräda
En kattkoja hon kan gå in i och klättra upp på
Kattmat
Massa kattsand

Hon är bortskämd
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 656
Senast: fixi
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 560
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp