Jamtland
Trådstartare
Nu har ju många av oss hunnit en bit till i väntandet och fler har kommit till, så nu tycker jag det är dax för en uppföljningstråd på hur mycket vi har gått upp i vikt och vilka krämpor vi råkat ut för!
Själv är jag i vecka 30, har gått upp 8 kg från inskrivningsvikten, dvs 4 kg från min "ordinarie" vikt. (gick ner i vikt i början av grav.)
Jag tror jag har börjat få foglossningar, har iaf ordentligt ont i höfterna på morgnarna och när jag gjort något "dumt" (som suttit och kört snabbjobb med hästarna ) Plus att mina knän försöker plåga livet ur mig, men det tror jag mer beror på fibron än på bebis.
Sen har sambon och jag funderat ut namnet på vår bebis eftersom varenda människa frågar:
Nils-Olov Karl-Gustav Greger "Mitt efternamn-Sambons efternamn"
Det roliga är att en del faktiskt tror oss...
Jenny-som inte tänker bestämma namn förrän hon träffat och lärt känna bebis.
Själv är jag i vecka 30, har gått upp 8 kg från inskrivningsvikten, dvs 4 kg från min "ordinarie" vikt. (gick ner i vikt i början av grav.)
Jag tror jag har börjat få foglossningar, har iaf ordentligt ont i höfterna på morgnarna och när jag gjort något "dumt" (som suttit och kört snabbjobb med hästarna ) Plus att mina knän försöker plåga livet ur mig, men det tror jag mer beror på fibron än på bebis.
Sen har sambon och jag funderat ut namnet på vår bebis eftersom varenda människa frågar:
Nils-Olov Karl-Gustav Greger "Mitt efternamn-Sambons efternamn"
Det roliga är att en del faktiskt tror oss...
Jenny-som inte tänker bestämma namn förrän hon träffat och lärt känna bebis.