J

jessie_81

Hej i mars så försvan min kommpis katt o hon letade o satte upp bilder men hittade inte han,det va hennes sons katt som han fick innan hanns pappa gick bort. Nu satt jag vid datorn o kollade runder litte grana på olika katt hem o hitade han där ,men nu har dom sålt han vidare till en annan familj för ca 3 veckor sen o hennes son o hon mår jätte dåligt för att dom får inte tillbaka han,vad kan dom göra får dom åka o hämta katten då dom har foto på han ..
hoppas på svar snart

ps han som har hennes katt hotade denna familj i dag ...

Sv: viktigt

Katten övergår i hittarens ägo efter 3 månader, så innan dess har man vad jag vet ingen rätt att sälja vidare. Prata med polisen skulle nog jag göra, för att kolla eventuella möjligheter.

Sv: viktigt

Din kompis borde tagit sitt ansvar och märkt och registrerat katten så händer inte sådant här.
Har ni ens polisanmält katten som försvunnen?
Katthemmen brukar kolla sådant.

Hur vet ni förresten ens att det var din kompis katt?
Hade den några specifika väldigt ovanliga tecken?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 446
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 932
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 978
Senast: manda
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama