T

Trixie

Jag har en D-ponny som är korsning mellan Fjord/ fullblod.
jag skulle vilja starta i fälttävlan med honom, men skulel vilja veta en sak, är inte så insatt i det hela. det jag vill veta är om det finns någon maxlängd på ryttare samt maxvikt på ryttare. samt allt man behöver på en tävling. skulle ju iof vara bra att veta :devil:

Tack på förhand

Sv: Viktigt!

Maxvikt och maxlängd finns inte. Utan en åldersgräns att du får tävla den under det år som du blir 18 som ponny. Är du över 18 måste du tävla bland häst.
Sedan står det också i TR att ekipaget ska vara propiornerligt, så om överdomaren tycker att du väger för mycket för ponnyn så kan de säga att du inte får starta.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 081
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar