Man kan alltid lita på att buke ger underhållning på hög nivå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sant så skrattar så jag gråter iblandMan kan alltid lita på att buke ger underhållning på hög nivå
Jag köper bara päron om jag verkligen vet att de går åt om högst två dagar. Däremot kan jag beräkna att klämma i mig 4-5 päron de två dagarna.
Vad är oddsen för att jag dessutom så sent som i morse stod och klagade på att päronen blivit övermogna så snabbt?!
Speciellt om du tar upp å testar en 5-6 olika och bestämmer dig för att ingen duger så du plockar inte med dig nån av domAndra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... ???
Jag som tyckte jag var illa med min stora påse tack vare denna tråd
Men "stor" vete tusan, jag har köpt 450 g-påsar förut?Jag som tyckte jag var illa med min stora påse tack vare denna tråd
Länka migMen "stor" vete tusan, jag har köpt 450 g-påsar förut?
Brukar "alltid" finnas på tex rusta, dollarstore och ö&bLänka mig
Men eller hur, 285 g är väl en högst ordinär storlek på påsen?Men "stor" vete tusan, jag har köpt 450 g-påsar förut?
Innan inflationen iaf...Men eller hur, 285 g är väl en högst ordinär storlek på påsen?