Håller helt med, jättegoda och man slipper den äckliga eftersmaken som jag tycker vanliga ostbågar ger.De är sjukt goda. Smakar kanske inte riktigt som klassiska ostbågar men de slinker med lätthet ner enligt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med, jättegoda och man slipper den äckliga eftersmaken som jag tycker vanliga ostbågar ger.De är sjukt goda. Smakar kanske inte riktigt som klassiska ostbågar men de slinker med lätthet ner enligt mig.
Känner mig extremt skeptisk sin renlärig originalostbågekonsument. Men måste kanske prova...?De är sjukt goda. Smakar kanske inte riktigt som klassiska ostbågar men de slinker med lätthet ner enligt mig.
Jag tycker ju det!Känner mig extremt skeptisk sin renlärig originalostbågekonsument. Men måste kanske prova...?
100% rimligt tycker jagNär jag får en sån perfekt påse gömmer jag den noggrant för avkomman så jag får ha den ifred
Jag tycker de är riktigt oätliga (klart kasst köp den enda gången ) men jag tycker nog att de håller den konsistens som TS efterfrågar i ursprungsinläggetDe bästa är Flaming Hot Cheeze Cruncherz! De vanliga smakar alltid för lite!
Andra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... ???Det är en jäkla sport att köpa en vattenmelon som är mogen, söt och god när du kommer hem och öppnar den.
Det har skämtats länge om hur en bedömmer detta genom skalet i butiken. Men också seriösa guider i matmagasin om hur en kan få en aning om vilken melon en vill ha med sig. Populär rekommendation har varit att smiska melonen och lyssna efter rätt ljud i klatchen. Fanns någon sketch om hur syrianska pappor örfilar vattenmeloner så det hörs över hela stan.
Om det är samma förfarande som gäller för att bedömma ostkrokar, så borde det finnas guider även till det, tänkte jag. Hur en klämmer rätt på påsen för att hitta de krokar en vill ha efter tyck och smak. Gärna i tidningen.
som ickeköpare av hela meloner är detta en värld som jag helt saknar insikt i, inser jag!Det är en jäkla sport att köpa en vattenmelon som är mogen, söt och god när du kommer hem och öppnar den.
Det har skämtats länge om hur en bedömmer detta genom skalet i butiken. Men också seriösa guider i matmagasin om hur en kan få en aning om vilken melon en vill ha med sig. Populär rekommendation har varit att smiska melonen och lyssna efter rätt ljud i klatchen. Fanns någon sketch om hur syrianska pappor örfilar vattenmeloner så det hörs över hela stan.
Om det är samma förfarande som gäller för att bedömma ostkrokar, så borde det finnas guider även till det, tänkte jag. Hur en klämmer rätt på påsen för att hitta de krokar en vill ha efter tyck och smak. Gärna i tidningen.
And now it can´t be unseen, klapp och smisk i melondisken hela sommarn...som ickeköpare av hela meloner är detta en värld som jag helt saknar insikt i, inser jag!
Jag brukar lukta på äpplen. Viktigt att de luktar färskt, jag vill ha såna som är krispiga.Andra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... ???
Ja de var goda!Jag har noterat samma fenomen och jag önskar också de smalare, krispiga med mkt smak. På det temat saknar jag de varianter som fanns ett tag med bla prästostsmak. Ordentlig ostsmak där.
Låter extremt märkligt. Ostbågar ska ju smaks ost!Cheese Cruncherz är fantastiska.
Men har ni sett vad som släppts?
Vilket fruktansvärt påhitt.
Ostbollar med Päronslush-smak.
Enligt de på r/sweden som vågat prova smakar det bakfylla.
Nejdå, det är så man köper frukt och grönt, vissa sorter. Man luktar men många meloner klämmer man även lite vid fruktfästet så man inte köper någon gul, smaklös och hård brasilianare.Andra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... ???
Jag har fått lära mig att knacka på dem, så jag är definitivt den där personen som står och "knack knack knack" när det ska väljas melon. Brukar försöka göra det lite diskret sådär men det är säkert massor av människor som sett mig och undrat vad jag väntar mig för svar när jag knackarAndra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... ???
Tänker osökt på Izzard:Jag har fått lära mig att knacka på dem, så jag är definitivt den där personen som står och "knack knack knack" när det ska väljas melon. Brukar försöka göra det lite diskret sådär men det är säkert massor av människor som sett mig och undrat vad jag väntar mig för svar när jag knackar
Här är en till fruktluktare.Andra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... ???
Tänker osökt på Izzard: