Q

Question

Är det någon som vet vad en häst bör väga?!!?
Eller om det finns någon sida där man kan få reda på vad olika "raser och storlekar" på hästar bör väga..... :rofl:

Samt hur man RÄKNAR ut vikten på sin häst?!?!:idea:

Har INTE tillgång till släp så jag kan inte åka till en vägstation.... utan är mest nyfiken....:bump:
 
Sv: Vikt!

Jag vet om den sidan.... men inte HUR man räknar ut vikten.... bara att datan räknar själv.... samt har inte heller hittat vart det står vad en häst BÖR väga....

Tack ändå:)
 
Sv: Vikt!

Question skrev:
Är det någon som vet vad en häst bör väga?!!?
Eller om det finns någon sida där man kan få reda på vad olika "raser och storlekar" på hästar bör väga..... :rofl:

Samt hur man RÄKNAR ut vikten på sin häst?!?!:idea:

Har INTE tillgång till släp så jag kan inte åka till en vägstation.... utan är mest nyfiken....:bump:


Berätta lite om din häst, så kan ju säkert NÅN bukefalist hjälpa dig..
Lägg gärna in en bild!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 733
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
368
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 150
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp