Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova cykla istället?För mig har det nog tagit lite stopp alternativt gått i fel riktning. Jag har pajat en fot och så fort jag gör lite mer så gör det rejält ont. När jag läser så verkar det vara en stressfraktur
Om jag inte gör saker fysiskt så äter jag för mycket och när det inte ens blir 1,5 km promenad till jobbet så.....
Ska testa att gå imorgon om jag inte överbelastar idag
Lite depp just nu
Tyvärr är det nog ännu sämre. Det är lite problem att rida och det ger mindre belastning i det onda området än trampan.Prova cykla istället?
Härligt, starkt jobbat!Ikväll har jag gjort löppass nummer tio för i år (och på flera år...). Det blev 5 km på ganska så precis 32 minuter. Tidigare idag körde jag 90 minuter på berget (med cykel). Puttade upp och cyklade ned i bitvis ganska tuff terräng. Har träningsmål tre timmar per vecka och idag var första gången denna veckan jag hade tid att träna så jag fick maxa.Visa bifogad fil 151984
Åh det där tyckte jag såg riktigt gott ut! Finns det möjligtvis ett recept man skulle kunna få?Visa bifogad fil 152101
Grym middag idag! Krämig kycklingröra i libabröd, orkade halva, vilket blev ungefär 300-350 kalorier. Hade planerat att äta hela. Första dagen tillbaka på jobbet efter semestern, jag kan inte längre ha mina byxor som jag köpte i slutet av maj, dom är aldeles för stora.. som tur var hittade jag ett par byxor som passade för över två år sen.
Åh det där tyckte jag såg riktigt gott ut! Finns det möjligtvis ett recept man skulle kunna få?
Tack så mycket!Visa bifogad fil 152148
Du måste nog gå in på hans instagram för instruktioner, men det var egentligen bara att steka kycklingen, blanda ihop allt, in i brödet och steka brödet i torr panna tills den fick yta. Jag skulle minska mängden sweet chilisås om jag gör den igen.
Ändå extra viktigt med ett par ordentliga löparskor när du så smått ska börja smyga igång knät igen, du får se det så!Lite bakslag här med. Var ju riktigt laddad för fortsatt löpning ett par dagar I veckan men det verkar som att menisken i mitt ena knä inte riktigt håller med. Brakade helt oprovocerat ihop en dag när jag stod på jobbet (och ja, jag bara stod rätt upp och ned som man säger här). Det deppigaste av allt är nog att det troligt är åldersrelaterat om den är skadad samt att jag samma dag som den sa upp sig hämtade ut mina nya löparskor . MEN jag kan fortfarande cykla och styrketräna och nog fasiken borde det väl gå att vila, köra knäövningar och sedan smyga igång löpningen igen superförsiktigt.