Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter helt klart orimligt tidigt! Heja dig!Fick rejäl träningsvärk efter årets första spinningpass i tisdags.
I dag var planen att jogga innan jobbet och trots att det kändes orimligt att gå upp 4:45 så kom jag upp och ut. Isen ligger envist kvar och på vissa ställen så gav den vika och massa vatten chockade fötterna. Men halvmilen blev gjord iaf.
Även om det är tungt att gå upp så föredrar jag att träna före jobbet.
Visa bifogad fil 138031
Ja dom är toppen! Sitter stadigt och bra och även om jag såklart är försiktig så är broddarna min räddning! Billiga på Apotea.Låter helt klart orimligt tidigt! Heja dig!
Går det bra att springa med sådana där dra på-broddar? Provade en joggingtur i mina icebugs för ett tag sedan men det är mer vandringskängor så det var ingen hit, men jag vågar liksom knappt gå utanför dörren med andra skor just nu.
Ja dom är toppen! Sitter stadigt och bra och även om jag såklart är försiktig så är broddarna min räddning! Billiga på Apotea.
Heja dig!Visa bifogad fil 138240
Ville bara säga att du inspirerade mig till att våga prova ändå! På vissa ställen var det riktig svallis och svårt att ens gå så där fick jag gå väldigt försiktigt, men på det stora hela gick det över förväntan!
Ligger rätt stabilt på 60.8-61.6 sedan början på december. Men också lite frustrerande när målet var ca 58. Men å andra sidan har jag inte förändrat varken kost eller motion och då är ju resultatet rätt givet.
Ska börja med att kika på en medryttarhäst på söndag och sen ska jag släpa mig till simhall och köpa ett fyramånaderskort då jag har fått fysisk aktivitet på recept.
Sen bör jag ta tag i styrketräning på något sätt, jag behöver muskler. Men inte alla saker samtidigt, då blir det inget.
58.5 idag. Dvs snart mål. Får se om det stabiliserar runt den här vikten eller vad som händer, har inte medvetet ändrat ngt men varit hungrig (!) i veckan.
58.5 idag. Dvs snart mål. Får se om det stabiliserar runt den här vikten eller vad som händer, har inte medvetet ändrat ngt men varit hungrig (!) i veckan.