Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fasen lyckas du med det? Kan du inte lägga upp en bild på röret?
tack för bilden, en sån har jag aldrig sett förut. Fast jag förstår inte hur det kan bli lättare med den, då måste man ju slå järn mot järn istället för järn mot trä?
Fast ett tips, det går hur snabbt som helst att stängsla genom att spetta hålet och sen slå i stolpen med spettet. Inte ens jobbigt när man lärt sig sikta.
Jag kan inte se bilden du länkade till, men om jag googlar bilder på nedslagningsrör kommer det mest upp små rör man trär över som skydd. De man använder för att slå ner stolpen, vet inte om det heter samma, är mycket större och har handtag på sidorna.
*knapp*
man trär röret på stolpen och lyfter upp röret en bit och slår ner med röret upprepade gånger tills stolpen är på plats.. Röret vi har är tungt (runt 5kg kanske?) och hemmagjort och man slipper slå onaturligt högt utan det är enkelt och skonsamt och går jättesnabbt.
Sv: vikt/längd på slägga till trästolp?
???Vad har du använt för gummiklubba? De brukar ligga på antingen drygt 5 kg eller 10 kg och de studsar definitivt inte. Absolut det bästa att slå ner stolpar med, stolparna håller mycket bättre när man tar i med dem
Har alla andra typer av släggor hemma annars.
Rolle
IpL