Vidriga varelser i min säng...

Sv: Vidriga varelser i min säng...

Hittade min gamla tråd när jag rensade bland mina prenumerationer och tänkte uppdatera lite... ;)

De små äcklen fick vackert stanna kvar hos oss och fortsätta förpesta vår tillvaro... :D :angel:

Villemo ser ut så här idag:
7056198935_f90f421db4.jpg

6910109134_e274fe3323.jpg

7056189299_2e1e44df91.jpg
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Och Heike ser ut så här:
7056194519_cddd5250ec.jpg

6910105298_0a0c29b949.jpg

7056190425_1fa52c6c40.jpg


I mitten av maj blir de hela 1 år gamla! :eek:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

The devil herself! :eek:
Fick tillbringa natten på akuten efter att ha tagit den sista bilden... ;)
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Vilken underbar tråd! Jag skrattade så tårarna kom!


Ps Gud va´ vackra de är! Älskar randiga katter! DS
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Då skulle du veta hur det är att LEVA med de där monstren - går inte en dag utan minst tre skrattanfall pga deras påhitt :devil:

Agree, jag har mycket vackra katter! :love:
Villemo är lite ful med sitt alien-huvud och satta, rultiga kropp, men ful-sött är fint det med! ;)
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Ja, det kändes väldigt rätt när vi tog beslutet att sluta leta hem till dem! De kommer bra överens med våra två andra katter och både jag och sambo fäste oss lite för hårt! :laugh:
Vi är ett fint litet gäng nu och det känns bra att veta att vi kommer få vara med "från början till slut" så att säga! :love:

Kommer aldrig glömma dagen då två 5-veckors små "lopphögar", fulla i öronskabb och med taskig päls men ack så SÖTA, kom hem till oss... :love:
Och Wilma som fräste som hon aldrig fräst förr... ;)

Det enda jag kan känna nu är att vi skulle behöva bo större, särskilt som kattungarna inte är kattungar längre (Heike är nästan uppe i 5 kg! :eek:).
Men större bostad kommer så småningom :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 745
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 270
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp