Vidriga varelser i min säng...

Sv: Vidriga varelser i min säng...

haha min katt kommer och ska!! gosa ;)
då måste jag gosa med henne annars ligger hon där och kurrar som en motorbåt och så kan man inte sova :banana:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Lille Heike har börjat snutta på sambos hår :D Sambo är kletig ;)
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Ska ta lite fler bilder idag eller imorgon, när jag nu får tid!

Fick reda på att de två nu har ett hem som väntar när de är 12 veckor gamla, så jag har gråtit en del... Jag svor på att inte fästa mig, men det gick inte :(
Och det är JÄTTEBRA att de får ett hem och dessutom får flytta tillsammans... Men nu vill jag vara självisk och bara gråta... De är ju MINA bebisar, bara jag som kan ta hand om dem på rätt sätt, jag som älskar dem mest och och... :cry: Fy fan, jag trodde inte det skulle bli så jobbigt. Det har gått så lätt med alla andra...
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Sorry det finns inga bekämpningsmedel som fungerar. Du måste leva med det minskande sängutrymmet. Du kommer säkert göra som jag; köpa en bredare säng. :D
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Jag skojjar inte när jag säger att vi faktiskt SKA köpa ny, större säng inom kort :D Dock var det planerat långt innan äcklen kom hit ;)
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

7 veckor gamla nu och de börjar komma överens med mina vuxna katter! :)
Fast när de två vuxna gör lekfulla utfall med tillhörande hårda dunsar i golvet och rivstarts-språng över hela golvet rakt mot de små... Så är det inte lika roligt längre :D
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Usch. En av anledningarna till att jag inte tar upp min avel igen, litar inte på andra :o Kan ju liksom inte ge bort alla kattungar till släktingar och vänner :p
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Usch. En av anledningarna till att jag inte tar upp min avel igen, litar inte på andra :o Kan ju liksom inte ge bort alla kattungar till släktingar och vänner :p

Nej, det är ju nackdelen med att ta hem såna här... Jag har också svårt att lita på andra.
Med de andra katterna jag haft här som adopterats bort så har det gått bra, jag fäste mig inte alls lika mycket och då kunde jag se med helt andra ögon på de som adopterade.

Men med de här vet jag inte hur jag ska fixa det :o
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Det är så äckligt så jag mår illa! Hur står du ut??

Pennan ser gigantisk ut med den lilla :D ... jag... jag.... kan inte hålla mig längre... DOM ÄR URSÖTA... Jag jollrade framför Youtube:o

Ja inte är hon stor inte :rofl:

:love:
Har fler videoklipp nu ;) Men de är inte uppe på youtube än.
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Bwaha :love:

Nu är de 8 veckor, oh den 16 augusti blir inte rolig :(
Inte är de tingade ännu men de lär väl bli...
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Sambon undrade varför jag satt och sa "men ååå nuttinutt" till datorn. Han fick också titta och lät om möjligt ännu fånigare :angel:

Hahaha underbart :rofl:

Hoppsan... när vi kom hem satt lilla Heike och skrek inne i klädkammaren - sambo hade råkat stänga in honom där när han åkte för att hämta mig efter jobbet :o
Stackars liten, en hel kvarts ensamhet ;)
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Ja usch och fy så underbart vidriga :love: :D. Min kattsjuka fick ett ännu starkare grebb om mig nu.
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Ska ta lite fler bilder idag eller imorgon, när jag nu får tid!

Fick reda på att de två nu har ett hem som väntar när de är 12 veckor gamla, så jag har gråtit en del... Jag svor på att inte fästa mig, men det gick inte :(
Och det är JÄTTEBRA att de får ett hem och dessutom får flytta tillsammans... Men nu vill jag vara självisk och bara gråta... De är ju MINA bebisar, bara jag som kan ta hand om dem på rätt sätt, jag som älskar dem mest och och... :cry: Fy fan, jag trodde inte det skulle bli så jobbigt. Det har gått så lätt med alla andra...

Usch jag vet hur du känner dig, har 4 kattungar hemma som jag kommer bli tvungen att lämna bort. Jag lovade min Sambo att jag inte skulle bli fäst vid bebisarna när de kom men hur kan man inte bli de? Gråter bara jag tänker på att lämna iväg dem. Och hur vet man att de får det bra i de nya hemmet? :S Man kan ju som sagt inte sälja alla katterna till familjemedlemmar =(
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Det är så jobbigt att jag till och med försöker tycka illa om dem! Men fy, det går ju inte :(
Och jag som planerat att hålla på med hästavel i framtiden... :grin:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Heike_6_ram.JPG

Heike_5_ram.JPG

Villemo_3_ram.JPG

Villemo_4_ram.JPG-for-web.jpg

Villemo_5_ram.JPG-for-web.jpg


De har blivit större... och vildare! Nästan lite äckligare också tror jag... :cool:
 

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 745
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 270
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp