Vidriga varelser i min säng...

Micks

Trådstartare
Det ligger ett par riktigt äckliga och vidriga varelser i min säng och sover... Vad gör man med såna här skadedjur?
Gosar ihjäl dem?
Tips mottages tacksamt ;)
img_0120_155116853.jpg

img_0124_155117084.jpg

img_0142_155117313.jpg

img_0146_155117544.jpg

:love:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Påminn mig om att inte åka hem till dig innan de där är borta. Jag tror att honkatten skulle klara av att åka i min handväska hem till mig...
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Henne fåru inte ta, har redan börjat övertalningsprocessen för att få behålla henne själv ;)
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Ja så här ligger det till, du skickar över den ljusa till mig så har du ett skadedjur mindre :p
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Fy för den lede vilka fruktansvärt hemskt äckligt...... bedårande små sötnosar :love:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

De är om möjligt ännu äckligare idag :love:

De två vuxna jag har här hemma är inte alls så nöjda än, men vill man få Laban att bli mer intresserad än vresig så ska man ge ungarna en pingisboll. Oj vad det var livat i köket :rofl:

Nu försöker den brune, Heike, döda sin korg och lilla gråa Villemo smaskar i sig mat som hon så väl behöver.

De är 6 veckor gamla och när de var 2 veckor blev deras mamma påkörd av en bil :cry:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Ja, Villemo är det ett under att hon lever så mager som hon tydligen var! Dock är hon svullen och har ont i rumpan så det ska införskaffas salva...

Fan vad jobbigt att lämna de små för att jobba nu! :cry:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Kan Heike skickas med posten så kan vi nog befria dig från den lille gullnos... jag menar otäckingen! Vill ju inte att du ska behöva lida...

:love: :love: :love:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Han är så liten så han får nog plats på ett vykort :rofl: :love:
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Usch de där varelserna är ju värre än alla Aliensfilmerna tillsammans.

Du borde försöka lämna bort dem fort innan de kallar till sig andra otäckingar.

Tur man har den stora versionen som enligt uppgift inte ska vara lika farliga som dessa mindre versioner. :D
 
Sv: Vidriga varelser i min säng...

Klistra fast honom på ett och skicka genast :)
Vi kan gömma honom under sängöverkastet tillsammans med det gamla äcklet :love:

DSC_0004.JPG
 

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 745
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 270
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp