Videosnuttar från Digitalkamera

K

KESO

Vart kan man lägga ut dom på nätet?
Till vanliga bilder finns det ju fotoalbum på nätet som man kan lägga ut bilder på.
Men nu undrar jag var jag kan lägga ut dom filmsnuttarna jag har kunnat filma med Digitalkameran :confused:
 
men hur gör man då? jag har ett konto på passagen, men jag fattar inte, verkar inte funka?? :confused: :confused: :confused:
 
Du må laste ned filen på passagen eller annet webhotell. Du kan gjøre det med f.eks. et FTP-program (har ikke erfaring med Passagen, så snakker mer generelt). Videre kan du angi URLen for videoen, og lage en link ut av den. Du kan sannsynligvis gjøre dette mer fancy, men mye kommer ann på hva slags filformat videoen har. Ikke alle videoformater kan bakes direkte inn i en webside. mange åpnes ved siden av i et eget program, og da benytter du kun en link.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag köpte nyligen mina första barfotaskor och vad sköna dom var att gå i. Jag har breda fötter och dålig balans men med barfotoskorna...
Svar
8
· Visningar
428
Senast: turbofling
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 094
Senast: verser
·
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 256
Senast: L(i)FE
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp