Video filmer av BB

S

sante

Jag funderar på att införskaffa dessa filmer, den fösta delen verkar slut och de vet inte när e får hem den!
Men vad tycker ni som köpt dessa filmer, är de bra , förstår man, kan man praktisera detta själv osv....
Vilken film är bra, måste man börja från video1?

Andra filmer man kan köpa?

Har redan BB böcker.

Sv: Video filmer av BB

Jag har alla tre och tycker nog att de är bra, om inte för annat så för inspiration! :) Jag började med ettan men visst går det att kolla dem i annan ordning, men man kanske missar någon poäng då som han förklarat tidigare. De jag har e på danska och man fattar till en början ingenting, men när man sett dem nån gång så förstår man nog (det beror ju på en själv hur mycket man kan danska osv.)... Skulle på ett sätt hellre ha haft den riktiga versionen (på tyska) och den textad, men det finns ju inte... Tyckte själv att den tredje filmen var bäst.

Zonya

Dessvärre så lär alla tre filmerna vara slut från förlaget i dagsläget. Men det finns ju även "The Royal Art of Riding" med samma karl. Ingen instruktionsfilm, men periodvis fin att se på!

Mm jag så det, typiskt när man nu vill ha en...de vet inte när de får hem dem heller....men sen vet jag inte om de är värda att vänta på?

Jag mailade förlaget för några dagar sedan och frågade om filmerna skulle komma ut igen.
Fick till svar att de kommer på dvd men de visste inte när..

Ah det är ju kanon!
Ska hålla utkik på hemsidan då!

skulle man möjligten kanske kunna få ta del av denna hemsida :S

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 258
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 657
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 014
Senast: lirco11
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 246
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar