Video CD Film?

T

T3ss

Hittat en film på datorn som är av filtypen "Video CD Film". Vad kan jag spela upp den i för program? Går inte i VLC, Media Player eller Nero Show Time. Vet inte vad det är för film ens, så blev lite nyfiken ^^

Sv: Video CD Film?

vcd som det förkortas, är en en vanlig mpeg fil.
och går det inte att spela i vlc så är det något annat fel.
är det en image som du måste bränna först? testa att mappa upp filen med deamon-tools och se hur den ser ut inuti.
vad är det för filändelse?

Det är ingen filändelse.. Är inte filändelse på typ några av mina filer på datorn tror ja.. Måste högerklicka och välja egenskaper.. för att se vad det är för filtyp.. På tex bilder står det filtyp JPEG.. och på den där filmen står det bara Video CD Film..

Ska se om jag har kvar daemontools så ska jag kolla vad jag kan göra.

vcd är en variant av image för cd skivor, har jag för mig.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
554
Senast: lil-sis
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 823
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 449
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025