Victoria är på väg!

Pooh

Trådstartare
Jättekul för henne, det ser ut som om hon kommer att få rida, står nu i Rødby och är alltså på väg ner till Tyskland så nu håller vi alla tummar vi har! :D :bump:

Och då får Dobbin åka hem igen:confused:

Hoppas hoppas för Viktorias skull att det blir av och inte minst för laget :)

vad trist... då måste min kompis åka hem igen då... hon skulle nämligen dit som hästskötare till Dobbin :(

Enligt "min källa" är det 95 % chans att hon får rida så det ska nog gå vägen! :)

Som du ser i en annan tråd här så kommer inte Piia till start :(

japp det stämmer, det är bara betalt för 4 hästar. Men Dobbin skall väl förhoppningsvis inte behövas, lite snopet bara att få skicka hem hästen i sista minut, alltid skönt att ha en reservhäst om oturen skulle vara framme (såsom för piia).
Om Viktoria får komma med så har faktiskt laget medaljchans tror jag. :bump: :banana:
Hoppas det efter all lagotur vi haft dom senaste åren.

Japp, och enligt "min källa" är det 90 % chans att hon får rida, så det borde väl ändå fixa sig! :D

TILL ALLA!!!!!

Victoria åker INTE till OS.
Hon har tackat nej efter mycket strul...

Jag frågade min kompis via sms som är på väg ner till OS nu med linda och hon svarade exakt sådär som jag skrev i förra inlägget.. "Victoria har tackat nej efter mycket strul, förklarar sen" skrev hon.

Så vi får väl se vad media säger om det hela.

kan ju tänka mig att det blivit strul då allting var i sista minuten?!

Victoria fick ingen plats, och tackade nej till att åka med och chansa på att det skulle bli en

Skit samma, vi vill ha en till som rider för sverige. Jag kan köra ner er till tyskland, eller var det nu var, så får vi ta flyget därifrån. Låter väll bra va?? :p

SKANDAL!! Jag håller med Viktoria att kraven på ekipagen måste ändras, vinna EN tävling i sitt hemland bland 8 deltagare och få en OS biljett :eek:

Visst det var en chansning hon tog när hon åkte utan att helt 100 veta att det var klart, men jag hade gjort likadant garanterat!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
899
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 913
Senast: Svartkatt
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 725
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka