Vi var tvungna att lämna tillbaka dom :(

F

fandango

Våra små älsklingar... Igår lämnade vi tillbaka dom till katthemmet igen, tyvärr. Var så hemskt och grät hela kvällen igår. Vi hade dom bara två veckor, men det känns ändå så konstigt att det inte hoppar upp nån kisse i soffan och kelar med en, att det inte är nån katt som kraffsar på sovrumsdörren... :(

Både jag och pojkvännen hade tungt att andas ibland, plus att han alltid var knallröd i ögonen. Och det blir ju inte direkt bättre av att man går och nöter på det hela tiden.

Så nu är det bara att hoppas att de kommer till ett bra hem.

Sv: Vi var tvungna att lämna tillbaka dom :(

Hon skrev ju att dom hade svårt att andas+röda ögon så jag antar att det är allergi :p

Vad tråkigt, ni som sett fram emot att få hem kattungarna. :(

Om man väl har haft katter i huset, speciellt kisseungar, så känns det väldigt tomt när de flyttar. Vet av egen erfarenhet. =/

Verkligen... Saknar dom så mycket :( Ska ringa till kattehemmet till veckan för att höra hur de har det och om de fått något nytt hem.

Annars får du be dom skicka hårtussarna till mig! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 714
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 460
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 311
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur