Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har har vi inte vittrings pinnar, utan 5 lader och 5 metall 'dumbells' som ligger i en rora om vartannat och hunden ska kanna igen foraren's vittring pa en av dem. Den som lagger ut dem ror varje dumbell sa nar man gnuggar den man satter sin vittring pa blir det tillrackligt med skillnad. Jag har aldrig kokat eller "gjort rent" mina dumbells ... varje gang jag har anvant dem tar jag i alla medan jag packar dem i vaskan och sedan anvander jag samma senare samma dag eller nasta dag igen. Inga problem ens nar jag tranar sa ingen annan tar i dem och lagger ut dem utan jag anvander tang.
Daremot har jag markt att Miss Mandy har varit lite osaker om vi inte har hallit pa pa lange ... utom om hon har sparat i mellantiden, da verkar hon lita battre pa sin nos.
Nice! Vad betyder DK laggande?
Väkommen!
Vilken tjusig fjärr.
Ja jösses, nu ser jag min målbild här.
Jag ignorerar fjärren just nu, fast egentligen borde jag bara nöta på och inte se bitter ut för att man inte tränat på den liksom. Men det är ju roligare att träna på sådant som går bra.
Jag tror min ovilja att sätta igång med fjärren ordentligt beror på att jag inte kan bestämma kriterierna ordentligt.