Sv: Vi som tränar för Lydnadsettan!
Tack för kommentarerna!
Jag får samma order av min agilitytränare, jag har en tendens att "säcka ihop" liksom så helt rätt att jag behöver sträcka på mig och ta fram attityden!
Det är linförigheten jag var mest missnöjd med.. Jag vet inte om det kanske är så att hon inte orkar hålla fokuset uppe hela tiden, men det blir alldeles för mycket släpp.. Skulle önska att det var mer "du och jag matte" som i en bubbla. Tips på hur man når dit?
Som det är nu så blir hon ju väldigt lättstörd..
Jag har haft henne sen i mars så det stämmer att vi inte hållt på så länge!
Jättetack!
Åh nu blir jag generad när vi får så mycket fina kommentarer
Jag som tyckte det var halvbra bara.. Men du har ju rätt, när man tänker på hur det sett ut förut så
Kan du inte tips om de där fokus och störningslekarna du nämnde?
Tack!
Det ska jag tänka på
Linförighet
Det ser fint ut. Men du ser lite osäker ut, kan du "käcka" till dig lite? Lite mer attityd liksom. TROR att hon följer med med lite större intresse då. Hon tappar fokus på dig lite ibland.
Läggande
Mycket fint! Kanonfint sättande
Inkallning
Mycket bra!
Ställande
Mycket fint. Hon tappar lite fokus strax innan, likaså i linförigheten. Men jag tror att det kan bli riktigt bra för er. Hon är ju ung ännu och ni har väl nästan precis börjat som jag förstår det?
Apportering
Kanon!
Hopp
Super
Summa:
Det blir många tior om ni gör som ni gjorde på filmen
Det kommer att bli riktigt bra och ni tar er med säkerhet precis så långt som ni vill
Tack för kommentarerna!
Jag får samma order av min agilitytränare, jag har en tendens att "säcka ihop" liksom så helt rätt att jag behöver sträcka på mig och ta fram attityden!
Det är linförigheten jag var mest missnöjd med.. Jag vet inte om det kanske är så att hon inte orkar hålla fokuset uppe hela tiden, men det blir alldeles för mycket släpp.. Skulle önska att det var mer "du och jag matte" som i en bubbla. Tips på hur man når dit?
Som det är nu så blir hon ju väldigt lättstörd..
Jag har haft henne sen i mars så det stämmer att vi inte hållt på så länge!
Jättetack!
Ni är JÄTTEDUKTIGA Line !! Vilken utveckling ni visar på !
Som Diesen skrev, det stora "problemet" är ju att Ila tappar lite fokus under transporter osv, men det har ju blivit MYCKET bättre så det kommer ni fixa till med lite mer fokus/störningslekar !
Åh nu blir jag generad när vi får så mycket fina kommentarer
Jag som tyckte det var halvbra bara.. Men du har ju rätt, när man tänker på hur det sett ut förut så
Kan du inte tips om de där fokus och störningslekarna du nämnde?
Det ser ju jättetrevligt ut! Tänk på att TL inte kommer att fråga om du är redo inför alla moment som hon gör på filmen, utan han/hon kommer bara att köra på. Man frågar bara inför första moment (linförigheten) om den tävlande är klar.
Lycka till!
Tack!
Det ska jag tänka på