Oh my, en timme cykel inomhus ligger nog på gränsen av vad jag klarar av utan att slita mitt hår! Jag tycker 10 minuter är lagom på såväl crosstrainer som cykel, däremot har jag sprungit över två timmar på löpband några gånger.
Vad har du för tidsmål för Stockholm maraton @Philosophia ?
Idag har jag haft en riktig skitdag mentalt, men så tog jag mig samman och sprang två mil vid fyratiden och det hjälpte upp humöret en hel del. En kompis har erbjudit mig sin plats i Göteborgsvarvet vilket jag nappade på (trots att jag lovat mig själv att inte springa Varvet i år...), men idag fick jag inbjudan till bröllop den helgen, så det blir inte av ändå. Funderar på att leta upp en mindre folkspäckad halvmara, det skulle vara kul att se hur snabbt det går utan trängsel!
Jag har inte satt upp något tidsmål än. Just nu känns det väldigt oklart vad som är rimligt. Stockholm är inte huvudmålet för året så jag har inga planer på att gå "all in" om inte kroppen känns toppen. Så kontentan är nog att om jag springer på 3:30-3:35 så är jag supernöjd. Men jag är nog nöjd med 3:40 också. Men det är för tidigt att säga. I Berlin så är i varje fall planen att pressa mig så nära 3:20 som möjligt.