Är det någon mer som ska springa Midnattsloppet? Jag ska springa i Stockholm på lördag. Det blir mitt första millopp på 3,5 år och mitt första lopp på drygt 3 år, så jag känner mig lite ringrostig. Jag har i och för sig inte tänkt mig att springa på max då jag tror att inte mina porslinsvader vill det, utan jag kommer att springa det som ett tröskelpass med bra draghjälp och trevlig stämning. Hoppas bara att jag kommer att få någon draghjälp. Jag startar i ett lite för snabbt startfällt (1c) för mina ambitioner, så jag kanske blir helt ifrånsprungen! Nåja. Det kommer helt säkert folk bakifrån som springer ikapp och som jag kan haka på. Någon som har i minnet hur tätt grupperna brukar starta?
Sedan har jag till råga på allt lyckats få en brutal träningsvärk i ryggen då jag jag marklyfte lite för mycket i måndags. Ormsalva hjälpte ingenting, och jag gick omkring som stelopererad och kunde inte ens knyta skorna. Jag fick ta mig ner till Hööks och köpa Radital, så nu har jag luktat Vicks blå sedan i tisdags. Men det känns mycket bättre nu.
Sedan har jag till råga på allt lyckats få en brutal träningsvärk i ryggen då jag jag marklyfte lite för mycket i måndags. Ormsalva hjälpte ingenting, och jag gick omkring som stelopererad och kunde inte ens knyta skorna. Jag fick ta mig ner till Hööks och köpa Radital, så nu har jag luktat Vicks blå sedan i tisdags. Men det känns mycket bättre nu.