Vi som ska söka VT 2014

kolblakkur

Trådstartare
Ja, nu är jag tidigt ute :p
Men det måste vara fler än bara jag här inne som tänker söka till universitet/högskola inför vårterminen 2014? Vad ska ni söka? Tror ni att ni kommer in? Kommer ni flytta isåfall?

Jag är "lite" velig. Vissa dagar vill jag ha kvar mitt heltidsjobb, vissa dagar vill jag jäääättegärna studera och vissa dagar vill jag studera men jag blir osäker på mitt val av utbildning.
 
Sv: Vi som ska söka VT 2014

Jag kommer söka ett gäng kurser som jag kan läsa om jag inte får jobb. Säkra inkomsten lite :yuck: Inriktning mot HR.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
860
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
2 305
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp