H
HonSomSyns
Sv: Vi som rider ardenner
Hoppas han gillar det, det tror jag nog att han gör!
f.ö. har jag precis varit ute och mockat.. :/ Det var tuungt idag -__-
Menmen, så är det . Vill man hålla på att utnyttja dom här underbara hästarna så får man ta skiten ( ) med.. xD
Gonatt på er alliopa =)
Tur att du gav det en chans iallafall! Kanske ska fundera lite.. Men det är ju ändå ett rättså stort steg att bara byta stil sådär huxflux..Där jag hade hästen förut var vi ett gäng som red mycket för olika tränare och då fick vi tips om att det fanns en person inte långt ifrån oss som precis hade utbildat sig till Centrerad ridlärare. Vi tyckte det verka vara en konstig ridstil men gav det en chans, första kursen är utan häst. Man får lära sig att balansera sin egen kropp och lära sig hur hästen fungerar i rörelser beroende på hur vi rör oss på hästens kropp.
Sedan fick vi ta med hästarna och ja, efter första lektionen kan jag erkänna att jag typ fattade ingenting och allt var bara hur trist som helst. Men jag gav det några chanser och blev sedan fast på det när poletten i huvudet hade ramlat ner . Ja det gör massor att ändra ridstil, denna typ av ridstil tycker jag bara har positiva egenskaper . Så när min pålle är inriden ska jag åka till henne o ta lektioner o se vad han säger om det .
Hoppas han gillar det, det tror jag nog att han gör!
f.ö. har jag precis varit ute och mockat.. :/ Det var tuungt idag -__-
Menmen, så är det . Vill man hålla på att utnyttja dom här underbara hästarna så får man ta skiten ( ) med.. xD
Gonatt på er alliopa =)