Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va konstigt! I vårt projekt nu så räknas inte litteraturlista eller bilagor eller så in.Min uppsats är för lång Jag trodde inte att litteraturlistan räknades in i antal ord för så var det inte när vi skrev b-uppsats, inte heller i någon annan kurs vi har haft. Men nu läste jag att den ska inkluderas och ja, då gick jag över gränsen ganska rejält
Jättekonstigt. Litteraturlista räknas in för oss men inte bilagor. Trodde verkligen inte det, så ja, jag höll mig till omfånget minus litteraturlista. Så nu har jag 1000 ord för mycketMen va konstigt! I vårt projekt nu så räknas inte litteraturlista eller bilagor eller så in.
Ähmenvaf... Försättsblad, (abstract, innehållsförteckning,) litteraturlista och ev bilagor ingår väl typ aldrig i nåt?Min uppsats är för lång Jag trodde inte att litteraturlistan räknades in i antal ord för så var det inte när vi skrev b-uppsats, inte heller i någon annan kurs vi har haft. Men nu läste jag att den ska inkluderas och ja, då gick jag över gränsen ganska rejält
Jag har mailat min handledare för att fråga om framsida, abstrakt och innehållsförteckning räknas in.. Hoppas inte det. För då kommer jag behöva ta bort ännu mer text.Ähmenvaf... Försättsblad, (abstract, innehållsförteckning,) litteraturlista och ev bilagor ingår väl typ aldrig i nåt?
Antagen till Hästens utfodring samt Irisk 1900-talspoesi.
Kan bli lite mycket med heltidsjobb då poesikursen går på 50% under period 2 vilket blir 75% studier då. Å andra sidan förväntar jag mig inte att Hästens utfodring är någon större utmaning då jag läst väldigt mycket om det av rent intresse genom åren.
Jag tänkte nog mest på själva kursinnehållet. Mycket kan jag nog redan, av flera anledningar, så läser den egentligen mest för att få det på papper sas. Sen ska ju uppgifterna självklart göras men räds inte just det.Om inte kursen (hästens utfodring) är ändrad nu så var det några/flera som tyckte att den var arbetsam jämfört med andra kurser av samma omfattning, det var den första jag läste så hade inget att jämföra med. Men då var det iaf fler uppgifter än vad jag har haft efter med något undantag.