R
Raderad medlem 6459
Bra jobbat!Första tentan äntligen rättad - VG. Sjukt stolt och nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat!Första tentan äntligen rättad - VG. Sjukt stolt och nöjd!
Alltså.. är det okej att vara helt lost första gången man skriver PM i ett nytt ämne? Juridik är väldigt nytt för mig och klurigt, så har suttit 1,5 timme nu bara för att lyckas hitta ett ämne + 3 rättsfall till mitt PM.
Någon snäll själ som läst juridik och typ kan trösta mig med att det är okej och helt normalt att tycka det är kaos i början och att det liksom ordnar sig ändå? (desperat tjej som inte är van vid studier där det inte ingår några föreläsningar och därför är helt förvirrad)
Tack! Behöver höra att det liksom är såDet ger sig och är kaos med jämna mellanrum typ hela tiden
Vi håller på med SQL just nu. Not my cup of tea, om man säger så .Jag verkligen HATAR vår pågående kurs och är helt övertygad om att jag kommer att få ett stort jäkla U som "betyg".. Trodde verkligen inte att jag skulle sitta och behöva lära mig skriva XML, SQL och lite basic kodning när jag sökte en utbildning i musei- och kulturarvsvetenskap .. Men förhoppningsvis går det vägen, då kommer jag nog att gråta av lycka!
Vid sista "syntax error" höll jag på att kasta ut laptopen genom fönstret..Vi håller på med SQL just nu. Not my cup of tea, om man säger så .
Har inte kommit så långt än, just nu håller vi på med databaser och normalformer och ER-diagram.Vid sista "syntax error" höll jag på att kasta ut laptopen genom fönstret..
Kommer snart att drömma om ER-modellen och kontrollerade vokabulärHar inte kommit så långt än, just nu håller vi på med databaser och normalformer och ER-diagram.