Jeg har en smule angst akkurat nå. Skal prøve hest til helga, men plutselig er noen annen også interessert i den ledige stall plassen og jeg vet ikke om jeg får den
Alt gikk plutselig så fort. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe hest enda (nå har jeg ikke kjøpt men ja) og jeg kjøpte noe utstyr på klarna som jeg ikke har betalt for enda som skulle trekkes fra lønningen på fredag. Så jeg har mindre å rutte med første måneden enn jeg hadde planlagt første måned med hest... og kommer jeg til å klare dette?!?
Jeg er nok ekstra urolig fordi sist gang jeg kjøpte hest så gikk alt som kunne gå galt galt... og hun viste seg ha en skade i nakken så hun ble solgt som avlshoppe. Tapte masse penger, ble så knekt psykisk at jeg ble deprimert og jeg er en ganske positiv person. Jeg har veldig lyst på denne fjord hoppa, men jeg VET at det smarteste er å ikke kjøpe henne og spare noen måneder til så jeg har råd til en som allerede er ferdig innridd. Så jeg kan ha meritter og ikke sliter meg fullstendig ut. Har en kronisk sykdom og jeg klarer nok 7 dager i stallen for en periode, så klarer jeg det ikke lenge.
Er redd jeg tar på meg for mye... sorry men jeg trengte skrive av meg... og om noen har noe å si så tar jeg i mot... selv om det er ting jeg kanskje ikke vil høre.