Med proppskåp bredvid spegeln.
Snygg sänggavel.
Ja ser inte så snyggt ut men bättre i en klädkammare tänkte de väl när de valde placering av det när lägenheten byggdes för några år sedan. Den är ju inte byggd för att användas som rum direkt, utan jag gör ju det ändå. Finns ventilation, fönster och dörr även om jag aldrig stänger dörren dock, finns inget behov av det när det bara är jag och hunden nu.
Jag ska göra lite mer i ordning på hyllan ovanför klädhängarna (och funderar på om och i så fall hur man kan dölja kläderna, eller om det inte stör), sätta upp två lackhyllor (sådana små fyrkantiga), några bilder/tavlor, snurra ljusslinga runt ventilationsröret och kanske sätta en blomma i fönstret. Det kanske piffar upp det lite mer.
Tack så mycket! Såg en i en grupp på FB som behövde förvaring till sina flyttlådor, tog en bit tyg och satte det fint om de platta lådorna med säkerhetsnålar och -tadaa- en sänggavel!
Men blev inte lika fin, hade inte säkerthetsnålar så sydde några stygn, är ett gammalt påslakan. Men nu har jag ju sänggavel och kan i lugn och ro leta efter ett snyggt tyg att använda till det sedan.
Såg ett jättefint tyg för en tid sedan men det kostar verkligen mer än skjortan hahaha, men kanske ska den vara enfärgad eftersom jag inte har enfärgade örngott och påslakan.