Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina fjuttisar blev tre veckor igår.
Smågruset är nu 5 veckor.Mina fjuttisar blev tre veckor igår.
De är urcharmiga och tjoar högt när de hör oss.
Min andra hona är dräktig. Även fast det inte gått tre veckor så har hon illrosa tuttar. Tjohooo!
Förutom att vi kommer att ha kattungar i en evighet då...
Han är brun och en riktigt charmtroll. Väldigt fulsöt just nu.Smågruset är nu 5 veckor.
Honan är blåtabby och en riktig prinsessa.
Han är brun och en riktigt charmtroll. Väldigt fulsöt just nu.
Här är ungarna 8 v idag. Har tagit nya bilder med inte lagt över/redigerat än.
Andra honan har nu gått upp 1,2kg nu och har antagit form av en boll. Hon kan inte ens slicka sig i ändalykten längre, stackarn. 1 1/2 v kvar.
Här är ungarna 8 v idag. Har tagit nya bilder med inte lagt över/redigerat än.
Andra honan har nu gått upp 1,2kg nu och har antagit form av en boll. Hon kan inte ens slicka sig i ändalykten längre, stackarn. 1 1/2 v kvar.
Hon är dräktig skulle jag gissa.Ser hon dräktig ut eller ej? Iaf är hon ca 3-4 veckor in tycker inte riktigt det ser ut som hallontuttar ännu men känns som att jag stirrar mig blind Visa bifogad fil 126382
Skulle det varit nån av mina skulle jag också sagt dräktig.Ser hon dräktig ut eller ej? Iaf är hon ca 3-4 veckor in tycker inte riktigt det ser ut som hallontuttar ännu men känns som att jag stirrar mig blind Visa bifogad fil 126382
Tyvärr falskt alarm, hon hamnade i löp i förrgår.Ser hon dräktig ut eller ej? Iaf är hon ca 3-4 veckor in tycker inte riktigt det ser ut som hallontuttar ännu men känns som att jag stirrar mig blind
Kan ju även uppdatera om att det var tre tjejer. Paddor hela bunten.Jag håller låda i tråden...
I fredags natt/lördags morse kom andra (och sista) kullen för året. Tre bebbar, troligen två tjejer och en kille. Duktig förstagångshona men mjölken har inte släppt än.
Jag tror att jag har frågat/pratat om det innan här men hur har ni gjort när kullen är född över midnatt? Vilket datum väljer man? Två är födda kring 23 och sista 4.