Vi ska bli med valp!! *överlycklig*

gadriel

Trådstartare
Äntligen ska vi bli hundägare efter över ett års funderande. Jag är helt chockad att sambon sa ja :eek:

Vi kikade in den lilal guldklimpen förra veckan hos en helt underbar uppfödare och nästa fredag hämtar vi honom (jobbar min sista dag på onsdag nästa vecka). Hur sjutton ska jag kunna hålla mig såååå länge?! :bump:

Här är han (han i mitten):

z3pojkar_1203634299.jpg

Ligger på mamma:

maja_myser_med_valpar_i_tvsoffan_010_1204303096.jpg

Sv: Vi ska bli med valp!! *överlycklig*

oh whippets är ju underbart söta!!!! Vilken godbit:love:

/Frida som är hemma med liten borzoivalp:)

Grattis!
Gud vad roligt, han är jätte söt :D

Tack!! Börjar bli jättenervös, komemr gå på nålar hela veckan. Har inte haft egen hund innan så det är både nervöst och jättespännande, tur jag jobbar på dagis så jag är van å torka kiss på golvet, städa hela tiden, hitta trasiga saker och hålla dom borta från tusen ställen dom inte får vara på, nu blri det bara en "unge" å hålla reda på , å så söt dessutom :love:

oh whippets är ju underbart söta!!!! Vilken godbit:love:

/Frida som är hemma med liten borzoivalp:)

Va kul! Tycker alla vinthundar är fina, men whippeten var lagom storlek för oss och lagom mkt päls när man bor på landet med massa koskit, hö, spån och annat trevlgit som fastnar i lång päls ;)

Va kul! Tycker alla vinthundar är fina, men whippeten var lagom storlek för oss och lagom mkt päls när man bor på landet med massa koskit, hö, spån och annat trevlgit som fastnar i lång päls ;)

haha sscchhhhh !!!!!!!!!!! vi har en bondgård jag vill inte veta vad som kommer fastna i pälsen:mad::eek::angel:;):D

ja vinthundarna är jättefina! Alla verkar dem vara trevliga hundar!

ÅÅÅ va härligt!
Han är jättesöt!
Jag hämtade min lilla whippettjej i onsdags, så jag har snart haft henne i en vecka :love:
Hon är helt bedårande, sover mycket förstås, men däremellan är det en JÄKLA fart... :eek: :devil: Men det är ju så det ska vara!!

Lycka till!
:bump: :bump:

haha sscchhhhh !!!!!!!!!!! vi har en bondgård jag vill inte veta vad som kommer fastna i pälsen:mad::eek::angel:;):D

ja vinthundarna är jättefina! Alla verkar dem vara trevliga hundar!

*asg* blir nog itne så farligt...lite hö i sängen är nog inga problem ;)

ÅÅÅ va härligt!
Han är jättesöt!
Jag hämtade min lilla whippettjej i onsdags, så jag har snart haft henne i en vecka :love:
Hon är helt bedårande, sover mycket förstås, men däremellan är det en JÄKLA fart... :eek: :devil: Men det är ju så det ska vara!!

Lycka till!
:bump: :bump:

Ja just,m det var väl du som hade Mira? Kollade in den tråden häromdagen men har inte hunnit skriva i den, kanonsöt verkligen, var jätteavis till min sambo sa att vi skulel köpa vår lilla kille ;)

Ja just,m det var väl du som hade Mira? Kollade in den tråden häromdagen men har inte hunnit skriva i den, kanonsöt verkligen, var jätteavis till min sambo sa att vi skulel köpa vår lilla kille ;)

Precis!!!! :love:
Och tro mig, jag veeet hur lång den där veckan innan man får hämta bebisen är. Det kändes som dagen aldrig skulle komma...
Men nu har hon redan varit här en hel vecka, vad fort det går!!

Liknande trådar

Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 962
Senast: Trissa
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 792
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
5 365
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa hund om 1-3 år. Han har växt upp med hundar i familjen(enbart som sällskap) och jag har haft...
2
Svar
25
· Visningar
1 849
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka