Vi med egen gård/stall

Idag har vi haft länsstyrelsen här på rutinkontroll (de hörde av sig i går eftermiddag och föränmälde sin ankomst). Det är första gången jag är med om något sådant och jag ska erkänna att jag var ganska nervös. Jag vet att både hästar och höns har det bra, men det är en gammal gård och vi är inte alls klara med hur vi vill ha det i stallet exempelvis (det blir man kanske iofs aldrig).

"Det ser väl bra ut det här" var den hårda domen. Blir intressant att få rapporten sen, såna texter har jag bara sett från andra sidan när jag själv jobbat med myndigheter.

Nu är jag redo att ligga still i soffan i cirka tre dygn, men det har jag absolut inte tid med 😅

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 819
Senast: ako
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 958
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan... 2
Svar
37
· Visningar
2 639
Senast: sorbifolia
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 119
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna