Vi har blivit med gård!!

lille skutt

Trådstartare
Äntligen har det skett, snart kan man vakna och titta ut genom fönstret och se sina ögonstenar:bump:
Kommer att bli lite compactliving ett tag tills vi har byggt ut men vem bryr sig:D

Stallet ska även det byggas om lite så nu är den stora frågan om vilket material man ska ha till boxarna:angel:
Har ni bilder tipps och ideér så fram med dem bara allt tars tacksamt emot!

Sv: Vi har blivit med gård!!

Bilder kommer måste bara få allt klart med papper osv.!
Sedan ska ni bli bildbombade:D

Efter mycket letande och tittande så kom vi åter tillbaka till det vi först tittade på!
Det vid skidbacken som var till salu i sommras höstas tror att även du tittade på det:o:angel:

Visst tittade jag på det. Jättecharmigt ställe, men jag ville ha lite mer mark än så.
Verkligen trevlig gård med klara möjligheter att bygga ut stallet i uthuslängan, så grattis!

En liten fågel visakde denna nyhet i mitt öra!

Ett stort grattis! Härligt för er! :banana: Sno min idé och mura boxarna i rött tegel. Fruktansvärt läckert - och funktionellt. Inte många hästar som vill sparka i sådanna väggar. Svart eller guldigt galler blir pricken över i:et!

Paprena är nu skrivna och 15maj går flyttlasset:banana:
Sedan har vi fullt med utbyggnad av hus och mitt projekt stallet:):angel:
Men bildbomade lär ni bli!
Känns lite overkligt men otroligt härligt:)

Det ligger i Torup så vi behöver ju inte flytta långt, kan rida ner pållarna:p

Ja vi var där och kollade i höstas, men nappade inte pga att det var för lite mark (men fint var det!)
Vad gav ni för det om jag får fråga?

Vi kollade ju på det då¨med men tyckte att det skulle bli för dyrt då vi behöver bygga ut huset med...
Vi har klar tecken fårn kommunen med flerårs arrende på deras mark samt även grusplanen på ca 80*50 så paddock behövs ju inte göras!
Så tot. hamnar vi nog runt 4hk betesmark.
Sedan har mina förälrdar gård med så skulle det inte räcka så får pållarna åka dit och äta:D
Priset får du i ett pm!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 421
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 904
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat