Vetrinär besiktning

Diabetikern

Trådstartare
Liten undran bara.

På en 2 dagars tävling om man startar bägge dagarna behöver man besiktiga hästen varje dag eller ska man bara göra det 1 gång?

Har hört olika och är inte riktigt säker på vart jag kan kolla upp det hela heller. Tacksam för svar. :)

Sv: Vetrinär besiktning

När jag har tävlat i två-tre dagar så har jag bara besiktat en gång.

när jag har tävlat flera dagar har man bara besiktigat första dagen (alt kvällen innan). Dvs endast en gång.

Det vanligaste är nog att bara besikta en gång men jag har varit på meeting med besiktning både dag 1 och dag 2. Det brukar stå i pm.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
30
· Visningar
1 327
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
2
Svar
31
· Visningar
2 129
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka