Vetflex/vetwrap i storförpackning?

Trissa

Trådstartare
Just nu gör jag av med mängder av Vetflex, i både stall och lagård. :crazy: Finns det någonstans man kan köpa det (eller motsvarande) i storförpackning? Det blir ju inte direkt billigt att köpa från lokala foderhandlaren i längden...

Sv: Vetflex/vetwrap i storförpackning?

Har haft samma problem....

Apoteket säljer i tio-pack, kolla deras hemsida. Tror tyvärr det är svårt at få tag på det "biiligt". Vet inte hur mycket du betalar för dem nu, jag betalade mellan 40-35kr styck.

Börjes var det billigaste jag hittade när jag hade samma problem. Det blir dyrt när det går åt mycket.

Mantorp travshop har liknade klisterlindor går säkert att skicka efter om du ska ha mycket samt Ullared sälger dom också på hästavdelningen .

Mvh Miaa

börjes var billigast även när jag kikade (gick 2 vetrap/dag.. skitkul.. i två veckor..)

Jag har hyggligt nära till Börjes, så det får bli en tur dit hör jag! Och en till Ullared också, när jag kör norrut om ett par veckor.... Tackar för tipsen! :bow:

Beställde för ett tag sedan ett gäng från Börjes, kostade 15.95:-/st, räknade ut att det blir billigare trots frakten än om man skulle köpa det hos tex. Granngården eller Apoteket som finns här..

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 108
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 856
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 899
Senast: mamman
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 096
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix