Veteranen Cyramos

E

Emmie89

Är det någon här som har någon/några bilder på Cyramos (tror de flesta känner till honom)?

Vore kul å se. Han står på min ridskola just nu och jag är medryttare på honom! :)

Tack på förhand!/Emmie

Sv: Veteranen Cyramos

Jag gick samtidigt som Martin i Skövde så jag kanske har någon bild hemma, kan kolla. Men det är nog ingen jätteskojig bild, med tanke på att det är jag som är fotograf :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Vore jätte snällt om du kunde kolla! :) :angel: Tack på förhand!

Martin Georgou red honom i ganska många år...

Som jag skrev i PM:et, Tack så jätte mycket! :) :)

Men han hade väl gått EM och så långt innan det?? känns som hur många som helst red honom.

Som jag har fattat det så red Martin Em osv på honom. Men jag kan ju ha missuppattat det.. Martin har iaf ridit JSM, JEM x2, YRSM och svårklass på honom som jag vet...

De som jag vet har ridit honom är Martin och en tjej som heter Lisa som "tog över" honom när Martin inte "ville" ha honom längre. Och nu är det en tjej i Södertälje som har honom...

Jag minns inte exakt om jag skall vara ärlig, jag red ju häst på den tiden han red ponny så jag har ingen full koll på det, men jag har för mig att han gick EM tidigare men det kanske han inte gjorde utan att det var med Martin.

Läste lite på hemsidan och hittade den här texten

han har tagit mig från debutant fälttävlan till
svår fälttävlan på fem år, jag tror att det är rätt ovanligt att en häst som aldrig har sett ett terränghinder
går så från klarhet till klarhet.

Jag vet inte det känns väl rätt normalt och inte alls ovanligt :confused:

Läste lite på hemsidan och hittade den här texten

han har tagit mig från debutant fälttävlan till
svår fälttävlan på fem år, jag tror att det är rätt ovanligt att en häst som aldrig har sett ett terränghinder
går så från klarhet till klarhet.

Jag vet inte det känns väl rätt normalt och inte alls ovanligt :confused:

Ja jag håller med om det.

Samtliga mina har gjort det på 2-3år

Tack, hittade en som jag sett honom tävla med. Riktigt kul. Copper heter den, snygg häst. Fast den fanns visst inte i livet längre.

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Senast: Rosett
·
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
7 291
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023