vet ni va de kan vara?

Sv: vet ni va de kan vara?

okej, kanske ska man ta ut en ET. han är kollad för ca 2 månader o då va han ren o hitta ingenting på han!

smaken e som baken.... jag sätter ALDRIG min fot på Ultuna ngt mer fast jag endast har 2 mil dit utan åker gladeligen till Strömsholm där vården och bemötandet för min häst har varit kanon :love: Ultuna ska vara glad över att jag inte "gick vidare" med händelsen...:devil:

Det låter som en bra idé! Hoppas att det löser sig! Inget roligt med en halt häst! Min häst var halt i ett halvår förra vintern, men nu är hon helt återställd trots sin ålder på 17 år.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Min häst fick en stenhård stor svullnad (typ som ett halvt äpple) insida knä höger fram. Ingen hälta. Veterinären trodde det var ett...
Svar
3
· Visningar
2 018
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 761
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka