Vet ni om Agr*a täcker...

Sv: Vet ni om Agr*a täcker...

Ring till Agria och fråga vad som gäller för just din försäkring. Du kan ju ändå inte vara säker på att det stämmer äv om ngn här skulle påstå att de gör det/ inte gör det.

Ring och hör. Det står inget i villkoren om det, och enda sättet att veta är således att ringa och fråga.

Även någon här svarar att de ersatt, då kan de ju ha ändrat sig (som de gjorde med cartrophen t ex)

Ska ringa på måndag till dem...
Har lusläst allt som står om min försäkring (har även den som täcker allt på min skrutt så som vet.resa, medicin etc)men som sagt var står där inget specifikt om vad de ersätter och inte...
Så jag får ringa...

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 043
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
709
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka