Sv: Vet inte vad jag skall tycka direkt!!
Fast därifrån till att klä ut honom, vänta till han sov och sen lägga honom i lustiga poser? Jag antar att han själv kunde bestämma hur han ville hålla armar och ben på ert foto, eller väntade ni tills han somnat och böjde sedan armar och ben så att de låg inte som han ville lägga dem, utan så som ni ville att de skulle ligga?
Ärligt talat, jag tycker inte man kan jämföra att fota små barn sovandes och vuxna. Då skulle man ju inte kunna fota små barn alls eftersom man aldrig kan få ett Ok av dem, de kan man ju inte kommunicera med på det sättet.
Vi har låtit fota våra söner nakna hos fotograf när de var små men jag skulle inte vilja fotas naken (ok, jag gjorde det som gravid), var vi hemska och gjorde fel? Jag skulle inte fota vår 4-åring naken hos fotograf mot hans vilja idag men ångrar inte att vi gjorde det då han var 2 veckor och låg på pappas arm.
Fast därifrån till att klä ut honom, vänta till han sov och sen lägga honom i lustiga poser? Jag antar att han själv kunde bestämma hur han ville hålla armar och ben på ert foto, eller väntade ni tills han somnat och böjde sedan armar och ben så att de låg inte som han ville lägga dem, utan så som ni ville att de skulle ligga?